AI Transformation یا تحول هوش مصنوعی در حوزه علوم رایانش

فایننشال تایمز گزارش می دهد که متا در مورد بازگشت ترامپ به فیس بوک تصمیم می گیرد

عکس فایل: لوگوی متا پلتفرم‌ها در داووس، سوئیس، 22 مه 2022 دیده می‌شود. عکس در 22 مه 2022 گرفته شده است.

1 ژانویه (رویترز) – فایننشال تایمز روز یکشنبه گزارش داد که مالک فیس بوک متا (META.O) در حال آماده شدن برای اعلام اینکه آیا به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اجازه بازگشت به فیس بوک و اینستاگرام را می دهد یا خیر.

این غول رسانه های اجتماعی قبلاً گفته بود که تا 7 ژانویه تصمیم خواهد گرفت که آیا به رئیس جمهور سابق اجازه بازگشت بدهد یا خیر. این روزنامه به نقل از یک فرد مطلع گفت، با این حال، اکنون انتظار می رود که این تصمیم در اواخر ماه اعلام شود.

در این گزارش آمده است که متا کارگروهی را برای تمرکز بر این موضوع تشکیل داده است، به گفته افرادی که از عملیات خود مطلع هستند، و افزود که این گروه شامل کارکنانی از تیم های خط مشی عمومی و ارتباطات و همچنین تیم خط مشی محتوا است.

متا بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

این توسعه پس از آن صورت می گیرد که ایلان ماسک، مالک جدید توییتر، پس از نظرسنجی از کاربران، ممنوعیت دائمی ترامپ را در نوامبر سال گذشته در پلت فرم رسانه های اجتماعی لغو کرد.

ترامپ مدعی شد که علاقه ای به بازگشت به توییتر ندارد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد در نشست سالانه رهبری ائتلاف یهودی جمهوری‌خواه به توییتر بازگردد، گفت: «من هیچ دلیلی برای آن نمی‌بینم».

ترامپ از زمان شکست خود در انتخابات سال 2020 حملات بی وقفه ای را علیه یکپارچگی رأی گیری ایالات متحده انجام داده است و در نوامبر تلاش خود را برای به دست آوردن مجدد ریاست جمهوری در سال 2024 با هدف جلوگیری از رقبای احتمالی جمهوری خواه آغاز کرد.

گزارش توسط Rhea Binoy در بنگالورو. ویرایش توسط نیل فولیک

استانداردهای ما: اصول اعتماد تامسون رویترز.

—————

منبع خبر:

https://www.reuters.com/world/us/meta-set-make-decision-trumps-return-facebook-ft-2023-01-01/